Het is bijna zo ver!

28 juni 2014

imageMet nog 6 nachtjes te gaan, de koffers al klaar te hebben staan en de tickets klaar te hebben liggen.... zijn we bijna klaar voor onze reis!! Nu we de prachtige bruiloft als herinnering in onze harten hebben gesloten, kan de volgende herinnering voor ons leven beginnen! Met ze viertjes op avontuur..! Aankomen in de stad die nooit slaapt, naar een woestijn in niemandsland en vanuit de woestijn oppassen voor beren in de wilde natuur van Amerika. Kortom nu al een reis om nooit meer te vergeten!

Update: Lisanne heeft nog 2 nachtdiensten te gaan, John nog 1 sportdag, Michelle nog 3 dagen op kantoor en Roy nog 4 dagen languit op de bank!

Liefs van ons

1. Wilma:
    28 juni 2014
    De voorpret is ook al leuk! Als ik voor een optie mag gaan kies ik Roy. Hebben Julie nog plek in een koffer?
  2. Ingrid molenbroek:
    2 juli 2014
    Zo groot zijn we niet Wilma,dus die plek in de koffer moet lukken. De koffer zal dan wel te zwaar zijn,maar de extra kosten betalen we graag. Eenmaal aangekomen staat er een super mooie camper klaar,waar wij Wilma makkelijk bij kunnen. Ik (We) ben (Zijn) echt benieuwd straks naar jullie verhalen en foto's. Liefs voor jullie allemaal en alvast een hele goeie reis gewenst. Mama,Ingrid en Hielke xx