De eerste dagen van onze roadtrip!

10 juli 2014 - Arches National Park, Utah, Verenigde Staten

Onze camper!De laatste uurtjes in Vegas zijn voorbij gevlogen. We hebben op de strip ontbeten waar je chips en frisdrank bij je ontbijt krijgt, kinderen 's morgens pizza ziet eten en er geen verse jus met croissant te vinden is. In plaats daarvan maar een vette hap.  Na de laatste glim van Vegas te hebben opgevangen zijn we met taxi naar El Monte RV rent gegaan om onze camper op te halen. We dachten hier met ongeveer een uur mee klaar te zijn, maar pas na 4 uur wachten lieten ze eindelijk onze camper zien. Wauw wat een grote camper! 10 meter lang, 2 slideouts en alles erop en eraan. Kortom perfect om 22 dagen mee rond te reizen.

Na het "leuke" verplichte instructiefilmpje en rondleiding door de camper kon onze roadtrip beginnen. Inmiddels is de schemering aangebroken en zijn we onderweg naar Zion. Tussendoor hebben we een korte tussenstop gemaakt om onze camper te voorzien van etenswaren en lekkernijen. Wat je voorstelling van USA is dat alles groot is, is ook echt waar. De lokale supermarkt is net zo groot als een Sligro in The Netherlands ;). Dus een normale zak met M&M's of Marshmallows is niet te verkrijgen.

We kwamen midden in de nacht aan en hebben onze camper gewoon ergens op de camping gezet, we waren zo moe dat we zo snel mogelijk wilde slapen. Na een kort nachtje werden we wakker in een prachtige omgeving. Mooie rode rotsen en een geweldige plek. Eigenlijk niet te omschrijven, zo mooi!! Wat is dat heerlijk zeg ontbijten aan een picknicktafel in de natuur, diertjes om je heen en een warm briesje, wat wil je nog meer. Na het ontbijt gingen we op naar de volgende bestemming; Bryce Canyon.

Michelle en ik (Lisanne) languit op de bank en de mannen achter het stuur om ons op plek van bestemming te brengen. Jeetje wat een mooie natuur hier allemaal! Van schitterende rotspartijen tot lege vlaktes, je komt het allemaal tegen in 2 uur rijden. We zijn regelmatig even gestopt om van de omgeving te genieten en mooie foto's te maken.

Inmiddels zijn we aangekomen bij Ruby's inn RV campground. Een mooie camping op een uitgestrekt land. Wanneer onze camper geïnstalleerd was hebben we heerlijk bij het kampvuur SUPER marshmallows gegeten, ons vuurtje werd zelfs voorzien van mooi kleurtjes met speciale poeder.

De volgende dag zijn we naar het geweldig mooie Bryce Canyon gegaan, wandel schoenen aan en lopen maar! Wauw wat een gaaf uitzicht, ook weer niet te omschrijven. Overal waar je kijkt is het mooi! Gigantische diep rode kloven en rotsen die op elkaar balanceren. Na dit mooie spektakel waren we precies op tijd terug om Nederland-Argentinië te kunnen kijken. Op een groot scherm hebben we helaas het verlies van Nederland kunnen zien.

Vandaag hebben we in de vroege morgen (05:45) de zonsopgang bewonderd bij Bryce Canyon. Met onze nog slaperige hoofden stonden we aan de rand van de Canyon. Wat een prachtige beleving. Wat geweldig dit allemaal. We moeten elkaar af en toe even knijpen of dit allemaal wel echt is en realiseren hoe bijzonder dit allemaal is. We genieten volop!!!

De camper!De Jumbo marshmallows en super zak m&m`sOns ontbijt in ZionHertOn the road!Het mooie uitzicht langs de wegMichelleThe road!LisanneDe camping!Bryce CanyonFriendsLove!KusjeGirlfriendsYeah!JUMP!Het gezellige kampvuur :)ZonsopgangHet mooie uitzicht over Bryce Canyon met de zonsopgang.RoyBryce CanyonCowboy JohnPas op! ;)Cowboy RoyJohnLitlle squirrelSchattig!USA flagLOLLOL

1. Mamma:
    11 juli 2014
    Wouw super geweldig allemaal, jullie zitten gewoon constant in een filmset. Wat een indrukken en belevenissen. Xxxx
  2. Josée:
    11 juli 2014
    Jeetje wat geweldig allemaal zoooooo moooooi!!!!!
    Onvoorstelbaar.
    Wat zullen jullie genieten!xxxxx
  3. Ingrid molenbroek:
    11 juli 2014
    Lieve Allemaal. Als ik dit schrijf liggen jullie waarschijnlijk te slapen. Wat een Camper zeg Super groot en mooi. Ja echt AMERiKA, wij eten ' s morgens een broodje, verse jus d'orange en lekker een croissant. Ja in USA is het allemaal even anders.
    Als het maar veel en vet is!!! Wat een super reisverhalen en foto's. Echt super leuk John,Michelle,Roy en Lisanne dat we zo mee kunnen genieten. Elke dag weer een hele belevenis. Ja mannen jullie verwennen jullie vrouwtjes goed. Wat zullen jullie mooie verhalen en nog meer foto's hebben als jullie in augustus thuis komen. Maar eerst nog lekker ruim 3 weken genieten. Wij genieten ook van jullie reisverhalen en foto's. Zo een reis blog is echt super. Zijn we er toch een beetje bij. Nu allemaal tot het volgende reisverslag en foto's natuurlijk. Nog een hele fijne super mooie vakantie gewenst. Liefs ons xxxx
  4. Peter Klaver:
    11 juli 2014
    Mooi allemaal, ziet er geweldig uit, zo houden wij ons vakantie gevoel nog een beetje vast als we jullie verhalen weer lezen. Nog veel meer genieten
    groetjes xxxx
  5. Oma o:
    11 juli 2014
    Ik geniet van jullie reisverhalen en de bijzonder mooie foto s wat een belevenis zo n reis maak je maar een keer in je leven dus geniet hier bijzonder van gr voor allen oma
  6. Sanne:
    11 juli 2014
    Wat hebben jullie weer een fantastische dagen beleefd!! Heel leuk dat we jullie zo kunnen volgen! Foto's zijn weer heeeeel gaaf... Vooral die van de camper! Gehuurd van Walter White van Breaking Bad zeker? Al veel Meth verkocht..? Haha lekker genieten lieverds! Kusjes van The Crab
  7. Wilma:
    12 juli 2014
    Lieve allemaal,
    Het is ondertussen een clisee aan het worden maar wat maken jullie een geweldige reis!!
    Elke dag weer opnieuw een prachtige belevenis wat zal het pakketje klein zijn vergeleken bij de super size van Amerika. Hahaha
    Ook wij genieten van de verhalen, foto's en het enthousiasme spat er van af!! Blijf vooral zo doorgaan. Even voor michelle van papa: leuk die eerste foto van de camper michelle zat zeker achter het stuur!!
    Hahahaha liefs Arie en Wilma
  8. Joost en Anneke:
    12 juli 2014
    Wow wat ziet het er allemaal ontzettend gaaf uit zeg!!! Wat een supermooie omgeving, en dit is nog maar het begin!! En die camper, Wow echt supervet!
    Echt genieten om de foto's te zien, en superleuk om jullie zo te volgen! Heel veel plezier weer de komende dagen lieve vrienden!!
    Liefs An en Joost
  9. Antje Steensma:
    14 juli 2014
    Supervet! Geweldige foto's en mooie verhalen. Geniet van jullie reis verder!