In het vliegtuig

4 juli 2014

In het vliegtuig

Deze foto werd gemaakt op 4 juli 2014.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mamma:
    4 juli 2014
    Jullie zien er alle vier blij uit , het avontuur is begonnen. Ben vet gezond jaloers, ik wil ook weer vliegen, Ben ik dol op xxx
  2. Gerard:
    5 juli 2014
    Echt leuk die reislogger. Veel sturen en schrijven hoor we volgen jullie op de voet via satelliet de Hubble googlo maps streetview enz. Have fun. 'Ga je zien'
  3. Marijn:
    5 juli 2014
    Heeeeeeel veel plezier!! Super ver!!
  4. Ingrid molenbroek:
    5 juli 2014
    Lieve allemaal. Wat een prachtige reis hebben jullie al achter de rug. Een hele belevenis. John en Michelle, ik had makkelijk mee gekund, jullie bagage was toch al te zwaar. Heerlijk dat jullie op gehaald werden. ( geen omkijken naar de auto).Momenteel schijnt hier de zon, maar het heeft ook vandaag veel geregend. Heel leuk zo een blog. Kunnen we jullie reis mooi volgen. Ook de foto's zijn erg leuk. Vanavond voetballen kijken. Duimen dat ze winnen!!! Kunnen jullie ook voetbal kijken? John, Michelle, Lisanne en Roy genieten jullie lekker van deze wel zeer bijzondere vakantie. Heel veel liefs Mama, Ingrid en Hielke . Dikke kus