Here we go!!

4 juli 2014 - Minneapolis, Minnesota, Verenigde Staten

En dan nu onze eerste officiële reisverslag!

05:30 ging onze wekker en stonden we op om onze laatste dingen in de overvolle koffers te proppen en een broodje naar binnen te werken, dit ging bij de één wat makkelijker dan bij de ander, dit uiteraard doordat de spanningen in onze buik in de weg zaten ;-)

06:30 stonden onze chauffeur en koffer-transporters voor de deur, wat een luxe! Eén auto voor de koffers en één voor ons!

De rit naar Schiphol ging vlekkeloos en bij het uitladen en afscheid nemen werd er nog een klein traantje weggepinkt...

Bij binnenkomst gelijk ingecheckt en onze koffers afgegeven. Met 'de Aldertjes' is er altijd wat te beleven, dus was het ook niet zo heel verassend dat John en ik allebei 4 kilo teveel hadden meegenomen... ach wegen...? Doen mensen dat tegenwoordig nog? Haha! Nadat we de zwaarste spullen hadden overgeheveld naar onze handbagage mochten onze koffers door! Yes, wij blij! Dat wordt spullen weggooien in The States, want hoe kun je nou naar Amerika gaan zonder te shoppen bij één van de vele Wall Markts?

Afijn, nadat we door de zware beveiliging heen waren en ze geen wapens, bommen en andere afwijkende niet land-geaccepteerde goederen bij ons hadden gevonden mochten we na een kleine tussenstop in de Gate gaan boarden. Onze laatste voet op Nederlandse bodem is gezet. 'Nederland tot over 4 weken'...!

Op dit moment zijn we net geland op onze tussenstop in Minneapolis en hebben we 9 uur films kijken, kletsen, eten en naar buitenkijken achter de rug. Nog 1 uur en dan wordt onze vlucht vervolgd naar onze eindbestemming... Las Vegas!! ''Here we come''!

Together      LisanneMichelleIn het vliegtuig

1. Josée:
    4 juli 2014
    Heel veel plezier met jullie mooie reis.
    Leuk om te lezen. Kijk nu al uit naar het volgende verslag.
  2. Stephanie:
    4 juli 2014
    Een goed begin van een mooie reis, leuk verslag ben benieuwd naar jullie andere verhalen. Op deze manier genieten we ook een beetje mee. Heeeel veel plezier
  3. Sanne:
    4 juli 2014
    Snik snik... Haha! Wat verrassend dat jullie teveel bagage hadden Aldertjes... Leuk geschreven! Zal jullie vliegtuigje weer volgen zometeen! Dikke kus
  4. Oma o:
    4 juli 2014
    Geniet van alle mooie dingen en van elkaar liefs oma
  5. Mamma:
    4 juli 2014
    Hé lieverds, we vinden het nu al leuk en spannend. Leuk morgen gaan we dus met z'n allen naar Vegas. Geniet lekker allemaal en tot morgen xxxx( walter is al aan 't strepen)
  6. Mamma:
    4 juli 2014
    Wat is jullie vlucht nummer?
  7. Mamma:
    Was het de Delta 259?
  8. Mamma:
    Was het de Delta 259?
  9. Anneke:
    5 juli 2014
    Haha leuk verslag, lastig he die kilo's ;) nogmaals heel veel plezier lieve vrienden, geniet van alle mooie en leuke momenten die op jullie pad gaan komen! Wij hebben nu al zin in het volgende verslag!
    Liefs An en Joost
  10. Wilma:
    5 juli 2014
    Leuk om het eerste verslag te lezen. Nu kan het dus echt beginnen.Tip voor de terugreis, koop er een koffer bij en bestel op Schiphol een klein vrachtwagentje om de spullen thuis te brengen. veel plezier.xx
  11. Brigitte:
    5 juli 2014
    Hahaha niet zo verrassend dat jullie nu al te veel kilo's bij jullie hebben, hoe krijg je het voor elkaar? Zit de hele koffer vol met captain Cook ofzo hahaha. Super leuk om het eerste verslag al te hebben gelezen, op naar het volgende.
    Dikke kus van ons!
  12. Ingrid molenbroek:
    5 juli 2014
    Lieve allemaal. Wat een schitterende reis hebben jullie achter de rug. Heerlijk dat jullie weggebracht werden. ( geen omkijken naar de auto. En ik sta echt niet verbaasd te kijken van jullie overgewicht John en Michelle. Heel herkenbaar. Leuk zo een blog en wat een mooie foto's. Ik had makkelijk mee gekund. Iets meer over gewicht. Vandaag heeft het bij ons veel geregend. Momenteel schijnt de zon hier, maar het waait ontzettend. Echt Nederland. Jullie hebben een stuk aangenamer weer. John, Michelle, Lisanne en Roy heel veel plezier met jullie schitterende reis. Heel veel liefs van Mama, Ingrid en Hielke . Dikke kus xx
  13. Ingrid molenbroek:
    5 juli 2014
    Mijn koffer staat klaar, ik kom eraan.
  14. Kleine zusje patty:
    8 juli 2014
    Gelukkig is se reis goed verlopen en hoop wel dat jullie de tijd van je leven zullen hebben heb nu al spijt dat ik niet in je koffer ben.gekropen mich :'( hahaha have fun schatjesxxxxly
  15. Kleine zusje patty:
    8 juli 2014