Geboekt!

4 november 2013

imageWe hebben geboekt!! Het is 4 november 2013, op een koude maandag onderweg naar Tioga Tours in Friesland, iedereen loopt met een dikke sjaal en handschoenen over straat, de kachel in de auto staat op hoog en wij gaan onze reis boeken naar het heerlijk warme Amerika.!

Na goed te zijn voorgelicht door mensen die al jaren lang ervaring hebben met het plannen van reizen naar Amerika, alle opties, wegen, hotels, kampers en bezienswaardigheden op tafel te hebben gelegd is onze 4 weekse reis definitief gemaakt en onze handtekeningen gezet onder het reisvoorstel! Wij zijn blij, want we hebben geboekt en kunnen nu echt niet meer terug!! Niet dat we dat willen, want dit is juist wat we ALTIJD al wilde! Met zijn 4tjes Amerika verkennen! Het is daarom ook niet gek dat we op de terug weg een heerlijke lunch bij van der Valk hebben gedaan en dat natuurlijk onder het genot van een borrel om te proosten op onze reis! nu eerst nog 8 maanden wachten en genieten van de voorpret...