Las Vegas!

7 juli 2014 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

IMG_8933Na een prachtige vlucht boven allerlei verschillende natuurgebieden te hebben gevlogen, gaat de woestijn in 1x over in een grote stad vol met lichtjes. We zijn aangekomen in Las Vegas! Wanneer we het vliegtuig uitstappen vragen we ons af waarom er zo'n warme föhn aan staat... het is op dat moment namelijk 40 graden met warme wind ;-)

De kamer is netjes en het hotel is zo groot als heel Ikea. Het ziet eruit alsof je Disneyland binnen stapt, overal waar je kijkt komen de lichtjes je tegemoet. Eenmaal buiten houd het Disney gevoel niet op. Je stapt een wereld binnen die niet te beschrijven is. Alles is nog mooier, groter en gaver dan heel de tv en boekjes ons ooit hebben laten zien!

Na de lange vlucht hadden we best wat honger gekregen, bedenkende dat het in Nederland midden in de nacht was en wij onze avondmaal dus hadden overgeslagen, was dat dan dus ook niet zo gek. We zijn direct de eerst voorbij komende burgertent binnen gestapt, die overigens op elke hoek van de straat te vinden is. Waar we vroegen om een small menu, kregen we eten waar we de mondjes van een heel weeshuis vol kinderen mee konden vullen. Maar ach... hoe kan het ook anders...? we zijn in AMERIKA!

Rond middennacht vallen we gesloopt en vol met indrukken in slaap. 5 uurtjes later is iedereen klaarwakker... wachtend tot de zon boven de bergen tevoorschijn zal komen. Toch een jetlag te pakken? In Nederland is het tijd om aan de lunch te gaan, maar ons ontbijt moet pas over een aantal uur beginnen.

Eenmaal de ontbijtzaal binnen gelopen vallen we zowat stijf achterover. Alsof we de food-haven binnen waren gestapt. Overal waar je keek lagen de lekkerste dingen voor je klaar. Van pancakes tot aan taco's, van kip tot aan brownies. Kortom we liepen met overvolle buiken de ontbijtzaal weer uit en hebben de rest van de dag nauwelijks nog wat gegeten :p

Gister 6 juli zijn we naar een tentoonstelling van de Titanic geweest, wauw wat was dat gaaf zeg! Stukken Titanic hadden ze nagebouwd of weer opgebouwd nadat het bijna 100 jaar op de zeebodem had gelegen, het voelde even alsof je zelf aan boord was! Als souvenir hebben we voor onszelf een stukje kool meegenomen die ze hebben opgegraven van de bodem uit de zee. Daarna hebben we de hele strip afgelopen, jemig wat een indrukken. Het ene is nog mooier dan het ander en andersom. Zwervers liggen te slapen naast je op de grond en voor je rijden de limo's, Ferrari's en lamborghini's je tegemoet. Naarmate het donker wordt beginnen je ogen zeer te doen van alle lichtjes en gaat het nachtleven in de stad beginnen! Kortom een super dag beleeft!

Wij gaan nu lekker slapen en morgen begint voor ons het volgende avontuur... The roadtrip!

1. Josée:
    7 juli 2014
    Wat geweldig allemaal.mooie foto's. Het één nog mooier dan het ander.
    Heel veel plezier met jullie roadtrip!!!
  2. Josée:
    7 juli 2014
    Wat mooi, onvoorstelbaar, geniet er maar van van al dat moois
  3. Arnold:
    7 juli 2014
    Mooie foto's de cursus werpt zijn vruchten af.
  4. Gerard:
    8 juli 2014
    Echt onwijs gaaf. Dit vind ik zo leuk. Fantastisch idee zo'n reislogger. Foto s zo mooi en ben niet jaloers maar vind het wel kut dat ik het met mijn eigen ogen niet zie. Jullie heel veel plezier. Blijf schrijven en foto's sturen dan zitten wij hier te lekker kikken. En bedank voor je reis schema John. Leuk om te volgen. Walter kruist nog steeds elke dag aan!
    Groetjes en veel plezier jullie allemaal
  5. Wilma:
    Lieve allemaal
    wat heerlijk om het reisverslag te lezen. Wat zullen jullie nu sl een indrukken hebben opgedaan. En dit is nog maar het begin!!
    Blijf vooral schrijven, we genieten met jullie mee.
    veel plezier met de roadtrip!
    liefs van ons.
  6. Ingrid molenbroek:
    8 juli 2014
    Lieve Allemaal. Wij kunnen ons niet voorstellen hoe het bij jullie eruit ziet. We krijgen door de foto's wel indrukken,maar als je het met je eigen ogen ziet is toch anders. Ja in AMERIKA is alles groot van het hotel tot eten. Als je voor 2 personen besteld,kan je er makkelijk met zijn 4 van eten. Super al die lichtjes. Ja idd Disney gevoel!!! Super dat jullíe naar een tentoonstelling van Titanic zijn geweest. Niet teveel meenemen,koffers waren al te zwaar en jullie reis is net begonnen. Dat wordt vast een koffer bijkopen. John en Roy, de dames willen natuurlijk ook nog shoppen. Nu begint jullie road trip. We zijn heel benieuwd naar jullie Camper. Maak er een mooie foto van!!! Nu lekker met de camper AMERIKA door reizen. Wat zullen jullie een hoop zien,daar is Nederland niets bij. John,Mies,Roy en Lisanne genieten jullie van deze fantastische reis. Liefs Mama,Ingrid en Hielke xx
  7. Sascha:
    8 juli 2014
    Hoi Lisanne. Prachtige foto's uit het vliegtuig. Las Vegas, wat een gekkenhuis he! haha. Nu al zo genieten en de reis is nog maar net begonnen. Heel veel plezier samen!
  8. Oma o:
    8 juli 2014
    Wat geweldig wat jullie daar beleven en wat een mooi foto s
    Geniet maar van alles liefs van oma
  9. Brigitte:
    9 juli 2014
    It's amazing!!!
    Superrrrrrrr vet!!
  10. John:
    11 juli 2014
    @arnold: de cursus heeft zeker nut gehad. Deze hele reis is nu een grote fotocursus. Ik heb het mooiste oefenmateriaal ter wereld tot mijn beschikking!

@de rest: Bedankt voor jullie reacties. Wij genieten enorm, Vegas was een enorme happening!